SELAMAT DATANG

Welcome to AkuDanDotDotDot

A&D3 - Aku dan Keluargaku di Hari Raya 2010

♠ Posted by Akmal Zainal in at 11:25:00 PTG
Gambar Keluargaku
Selak punya selak akhirnya terjumpa gambar yang kami ambil ketika menyambut Hari Raya Aidilfitri 2010. Gambar di atas di ambil di kampung halaman sebelah ayahku yang berada di KUALA PILAH. So layan je kesemua gambar yang ada dalam ni.

Dari belakang sebelah kiri, Hamizah, Wani, Akmal (aku), Ain.
Dari depan sebelah kiri: Ayahku, Hazim, Emakku.

Ni gambar keluargaku bersama nenekku (Emak Ayahku)
Gambar di atas di ambil oleh adikku yang kedua (Ain), sebab tulah gambar dia takde dalam ni..hehe

Ha.. yang ni baru cukup
Emak dan Ayahku
Atas ni gambar Emak dan Ayahku. Sweet tak gambar kat atas tu.hehe.

Aku dengan Emakku
So sebagai gambar yang terakhir di atas, gambar aku bersama ibuku. Hehehe.. Aku tak reti nak senyum dalam gambar sebab tu la banyak gambar aku dalam gambar tak senyum. hohoho... Aku tau amik gambar orang, bergambar ni agak kureng skit la. OK, jumpa lagi lain kali yer.

0 Komen:

Catat Ulasan