SELAMAT DATANG

Welcome to AkuDanDotDotDot

A&D3 - Aku dan Airport KK

♠ Posted by Akmal Zainal in at 1:46:00 PTG
Kota Kinabalu International Airport

Buat kali ke-2 aku menjejakkan kaki ke KKIA. Sebelum ini hanya menaiki penerbangan AirAsia, namun hari ini perjalanan menaiki MAS memang berbaloi (Memang la sebab tak kene bayar...hehe). Aku sampai di KKIA dalam 12.13pm. Keadaan cuaca amat baik sekali dan cerah. Sungguh cerah menyambut kedatangan kami dari Semenanjung. Hari ni Geng Nabawan seramai 11 orang akan di lepak kat Keningau sebelum bergerak ke PPD Nabawan keesokan harinya.

Sambil tunggu En. Allias mengambil kami ke Keningau, aku mencuri masa sedikit untuk menaip di blog baruku ini. Tak tentu lagi sampai bila akan ber"continue".hehe..tah2 ni yang terakhir kot. Bukan apa line tenet pun tak beli lagi ni..Sementara menunggu kehadiran En Allias aku sebenarnya tengah cas hp aku yang tak cas semalam. Tah ape yang berlaku sampaikan aku dah cucuk tuk cas tapi tak on kan switch. Hampesss!!!!

So aku akan continue lagi di lain masa, bile la agaknya.hehe...

0 Komen:

Catat Ulasan