SELAMAT DATANG

Welcome to AkuDanDotDotDot

A&D3 - Aku dan SAB1588F

♠ Posted by Akmal Zainal in at 10:21:00 PTG
Ford Ranger XL  - My First Car
Setelah hampir 4 bulan aku berada di Sarikan, aku telah memikirkan semasak-masaknya bagi membeli kereta yang boleh membawaku ke SK Pementerian, Nabawan, Sabah. Setelah semua perkara diambil kira maka aku telah mengambil FORD RANGER 2.5 TDI XL sebagai pengangkutan rasmi ke SK Pementerian.
Pandangan dari sisi

Kereta ni baru je dapat hari jumaat yang lalu iaitu pada 20 Mei 2011, 4.31 pm di Ford Showroom, Kota Kinabalu. Aku pergi bersama rakan guruku Aziz dan Khairul. Kami berangkat dari Nabawan ke Keningau dan kemudian meneruskan perjalanan ke Kota Kinabalu menggunakan bas. Kemudian, dari Stesen Bas kami menaiki teksi ke Ford Showroom..
Pandangan dari Depan

So.. dengan adanya kenderaan rasmi SAB1588F ni boleh la aku ke sekolah dengan mudah...Takde la aku mengalami sebarang masalah pengangkutan lagi nak ke sekolah..hehe...

0 Komen:

Catat Ulasan