SELAMAT DATANG

Welcome to AkuDanDotDotDot

A&D3 - Aku dan Jersi Arsenal 125 Tahun

♠ Posted by Akmal Zainal in at 9:12:00 PTG
Tambahan 125 Ulang Tahun Pada Jersi Arsenal Musim 11/12
Rasanya dah agak lama aku tak beli jersi HOME bagi Arsenal...Bagi aku bukan apa... Jersi home Arsenal beberapa tahun kebelakangan ini tidak banyak perubahan yang berlaku. Namun bersempena dengan keluaran khas Ulang Tahun ke-125 penubuhan Arsenal aku membelinya sebagai kenang-kenangan kelak.

Dalam jersi ini jugak aku sematkan dengan nama aku "AKMAL" dan juga no kegemaran aku "77".. haha...nak tengok ke? Layan je la k..zasssss!!!!!!!!!!!

Dari pandangan depan
Ha....ni dah jersi Arsenal 125 Tahun...so....nak tengok ke blakang dia... Ni dia...


Hahaha...kan ada nama aku 2...confirm kat Arsenal pyh nk dapat no 77 ni...so kire mmg klu Arsenal panggil aku mmg senang-senang je terus sarung jersi...tak payah nak pilih-pilih nombor dah...Hahaha..(perasan gile)

0 Komen:

Catat Ulasan