SELAMAT DATANG

Welcome to AkuDanDotDotDot

A&D3 - Aku dan Spell It Right Contest 2011

♠ Posted by Akmal Zainal in , at 10:19:00 PTG
Spell It Right Challenge at Suria Sabah
Lama sudah aku tidak menaip di blog ni...debu dah...hehe...bukan aper...untuk pengetahuan korang semua aku dah mula menggunakan laptop sendiri dalam menghasilkan karya-karya yang telah tergendala selama ini..hehe...

Bergambar dulu sebelum bertanding
So nak ceritalah sikit pengalaman aku semasa membawa budak aku di "Spell It Right Challenge" peringkat Negeri Sabah 2011. Pertandingan ini diadakan pada 14hb Mei 2011 di Suria Sabah, Kota Kinabalu.  Tujuan sebenar untuk menghantar budak-budak ni bukan untuk memastikan dorang menang no 1 dalam negeri tapi hanya sebagai pengalaman kepada mereka dan setidak-tidaknya menambah serba sedikit ilmu pengetahuan mereka dan dapat memberikan kepada mereka kesempatan untuk melihat dunia yang lebih moden dari tempat tinggal mereka.


So bilangan murid yang menyertai S.I.R ini seramai 8 orang. 5 dari SK Pementerian, 2 dari SK Ulu Masopoh dan 1 dari SK Pandiwan. Nak kata kami ni jadi tumpuan tak la jugak sebab penyertaan kami adalah dijemput oleh NST dan SIR. so kira sekolah undangan la kiranya macamtu..hehe
Murid-murid dari Nabawan, Sabah

Keputusan murid-murid ni biasa sahaja. Hanya seorang yang boleh mengeja dengan betul sebab ada juga perkataan yang aku sendiri pun tak reti nak eja..hehe...

So layan je la gambar-gambar yang ada yer..hehe... jumpa lagi...zasss...!!!!!!!!!








Lepak-lepak di luar Suria Sabah sebentar

Murid di temuramah oleh wartawan NST

Cuba teka siapa di tengah-tengah ini.

Finally...the winner

2 Komen:

Nice blog u got here, keep it up:)

thanks a lot...apa tunggu lagi follow la blog ni..haha

Catat Ulasan