SELAMAT DATANG

Welcome to AkuDanDotDotDot

A&D3 - Aku dan Gaji Pertamaku

♠ Posted by Akmal Zainal in at 1:21:00 PG
Contoh matawang Malaysia bukan gaji aku yer..hahaha
Debaran kian terasa...tidak sampai lagi sehari lagi Aku akan menerima Gaji pertamaku yang dijangkakan akan mula masuk pada 25 April 2010. Tarikh ini amat bermakna sebab pada tarikh ini aku akan menghadiri kursus Orientasi Guru Baharu di Hotel Juta, Keningau.

Dub..dub..dub... Memang macam-macam perasaan yang ada dalam hati ni. Gembira pun ada...berdebar takut tak masuk gaji pun ada...ish4...Takot wo kalau tak masuk lagi..hehe...banyak perkara akan terbengkalai nanti..hehe

Lagi pun dah lama aku tak update blog ni sebab kekangan masa yang terlalu sibuk dan menyebabkan aku terpaksa melupakan sebentar untuk menulis blog ini... So takde lah blog ni bersawang lama sangat.

OK Guys. I'm out now... See you at the next article..hehe

2 Komen:

aloooo.. bro! nanti bole la hulur hulur sikit.
wa kne baya intersesi ni 200++.. duit belanja wa pon xde ni.. mampos wa kne ikat perut.

kalau masuk boleh la bagi kat ko..klu tak aku pn kene ikat perut jugak la nampknya..hehe

Catat Ulasan