SELAMAT DATANG

Welcome to AkuDanDotDotDot

Crawl One More Step

♠ Posted by Akmal Zainal in , at 3:56:00 PTG


How about my blog look like now? (Speaking London la plakkan...hehe). Masa cuti 3 hari ni aku gunakan sepenuhnya untuk mencari features baru untuk blog aku yang lama sudah tidak di touch up. Ada beberapa features yang aku telah masukkan dalam blog ini, antaranya ialah:

1. Wibiya Widget

Aku mula-mula tengok Wibiya Widget ini dekat satu website tu. Nak pasang widget ni pun senang je, just korang paste code kat Add Widget lepas tu korang editlah berapa banyak yang korang nak taruk dalam widget tu kat page dorang. So simple. Korang boleh tengok widget tu kat bawah blog ni.

2. Replace ShoutBox with Cbox.

Pertukaran Shoutbox dengan Cbox disebabkan Shoutbox ari tu memang ade problem. So memang terpaksalah aku bertukar kepada Cbox ni. Lama dah sebenarnya aku letak Cbox ni kat blog-blog sebelumnya, namun saje nak test ShoutBox kat blog ni dulu. So disebabkan Shoutbox ni dah tak available lagi, so betukar kepada Cbox la nampaknya.. So rajin-rajin la borak-borak ye..hehe.

3. AkuDanDot3 Fan Page

Walaupun aku tau blog ni tak berapa nak fofuler sangat. Tidaklah sehebat mana-mana blog yang lain yang jauh meninggalkan aku di belakang..keh keh keh. (Dah ko buat sentuh blog sebulan sekali saper suruh). So dengan adanya Fan Page ni boleh la korang tengok update terkini melalui facebook korangkan.. Sila LIKE... hehe


Rasanya tu je la yang sempat aku buat untuk kali ini..hehe.. So selamat bergumbiralah anda membaca semua entry-entry yang ade yang boleh masuk dek akal sehinggalah yang tak berapa nak betul..hehe..


 

0 Komen:

Catat Ulasan