SELAMAT DATANG

Welcome to AkuDanDotDotDot

A&D3 - Logo Hari Kemerdekaan Malaysia

♠ Posted by Akmal Zainal in at 11:49:00 PTG
Pertandingan Logo Hari Kemerdekaan Terbuka kepada Tahun 1.

Dan inilah hasilnya:



Kalau inilah yang dihasilkan oleh murid tahun 1 mungkin tiada masalah bagi rakyat Malaysia, dan mungkin juga akan kagum melihat mereka bersungguh-sungguh untuk menghasilkan logo yang terbaik bagi mereka untuk memenangi pertandingan tersebut.

Biarpun orang kata isu ini agak lambat untuk aku utarakan. Pada mulanya memang aku tak nak amik pot apabila tahu sahaja Tema Hari Kemerdekaan yang teramatlah kreatif dan canggih iaitu "Janji Di Tepati". OK... Fine... I know you are the leader of Malaysia.

Tolonglah jangan terlalu bersikap politik sangat, nak politik tunggu PRU la.. Jangan sampai Hari Kemerdekaan pun nak dipolitikkan... Ini dah jadi kes mual...

Walaupun aku bukannya pereka grafik profesional yang dibayar beribu setiap bulan, namun aku hanyalah seorang pereka grafik amatur yang hanya buat logo sekadar suka-suka dan membantu jika ada di kalangan rakan-rakan meminta bantuan.

Anda sendiri boleh bandingkan logo mana lebih baik, yang di atas ataupun yang akan aku bagi kat bawah ni?


Pada pendapat aku walaupun kedua-duanya hampir sama namun rekaan kat atas ni lebih kreatif dan boleh menggantikan LOGO PERTANDINGAN REKACIPTA TAHUN 1 tu. Memang teramatlah Hampeh!!!!!


So harap lepas ni rakyat Malaysia boleh buka mata, siapa yang memperkotak-katikkan siapa. Adakah kita mahu negara kita ini dimalukan dengan design 55 tahun kemerdekaan negara kita? Tanyalah diri anda sendiri.



0 Komen:

Catat Ulasan